Resumés redaktionschef tvingas lämna tjänst

Dagens media har följt upp nyheten om att tidningen Resumés redaktionschef Cecilia Öfverholm har blivit avlöst från sin tjänst av tidningens chefsredaktör Viggo Cavling. Cavling som nyss återkommit från sen pappaledighet vill inte kommentera anledningen bakom beslutet. Cavling berättar dock att Cecilia Öfverholm erbjudits en tjänst som reporter på tidningen. Öfverholm kommenterar i en intervju under måndagen:

– Jag har inte tagit ställning till om jag kommer tillbaka eller inte. Viggo [Cavling] har erbjudit mig en tjänst som reporter och för mig är det viktigt att göra allt på ett formellt riktigt sätt. Antingen får jag acceptera det eller inte. Jag har inte kommit längre än så i mina tankar. (Dagens media)

Tidningarna Dagens media och Resumé bevakar och skriver båda om media och påverkansarbete.

0 Responses to “Resumés redaktionschef tvingas lämna tjänst”



  1. Kommentera

Kommentera

